چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

توانایی خارق‌العاده دختر روس در دیدن درون بدن انسان

 

دختر روسی که چشم‌هایش مانند اشعه ایکس عمل می‌کند و مدعی است که می‌تواند درون بدن افراد را ببیند دانشمندان را شگفت زده کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از روزنامه پراودا، این دختر ادعا می‌کند که می‌تواند محل آسیب‌های داخلی را تنها با نگاه کردن به عکس مشخص کند.

ناتالیا دمکینا تاکنون در ژاپن تحت آزمایش‌های متعددی قرار گرفته و این توانایی به او امکان می‌دهد که بتواند مشکلات و حالت‌های خاص پزشکی را تشخیص دهد.
آزمایشات قبلی در لندن و نیویورک نتایج مختلفی داشته است.
دانشمندان انگلیسی در مورد توانایی این دختر متقاعد شده بودند اما دانشمندان آمریکایی تردید داشتند و خاطرنشان کردند که ناتالیا تنها توانسته بیماری‌های چهار تن از هفت بیمار را تشخیص دهد.
پروفسور یوشیو ماشی در دانشگاه توکیو که در زمینه مطالعه توانایی‌های خارق‌العاده انسان تخصص دارد، پس از انجام آزمایش‌های مختلف در زمینه توانایی‌های این دختر اظهار داشت: «ما طیف وسیعی از آزمایشات را بر روی ناتالیا انجام دادیم و در نهایت شگفتی متوجه شدیم که این دختر حتی می‌تواند از توانایی‌هایش بر روی عکس‌ها حتی به کوچکی عکس یک گذرنامه استفاده کند و می‌توانست به عکس‌ها نگاه کند و تشخیص دهد که مشکل افراد چیست.»
وی در عین حال متذکر شد که توانایی ناتالیا دید مجهز به اشعه ایکس نیست بلکه ظاهرا استعداد و توانایی خاصی است که هنوز دانشمندان توضیحی برای آن ندارند.  

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد