هنر تجلی ملکوت است در زمین

عکاسی هنر ثبت لحظه هاست

هنر تجلی ملکوت است در زمین

عکاسی هنر ثبت لحظه هاست

تماس با مدیر سایت بازار جوانرود

دوستانی که برای نحوه خرید از بازار جوانرود درخواست راهنمایی کردند لطف بفرمایند با شماره مدیریت تماس حاصل نمایید.

09187238063 خسروی زاده

معرفی مدیر سایت بازار جوانرود

متولد 29 اسفند 1360 در روستای بزوره (قبلا از توابع شهرستان پاوه بوده و الان جزو شهرستان روانسر) می باشم، در سال 1366 به جوانرود نقل مکان کرده و از آن زمان ساکن جوانرود هستم، دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در همین شهر گذراندم و سال 1379 در رشته آموزش هنرهای تجسمی مرکز تربیت معلم شهید باهنر اصفهان پذیرفته شدم، سال 1381 فارغ التحصیل و در مدارس راهنمایی شهرستان به تدریس هنر مشغول شدم، در سال 1383 در رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) دانشگاه پیام نور جوانرود پذیرفته شدم، در طول دوران دانشگاه پیام نور کانون فیلم و عکس دانشگاه را راه اندازی کردم و به فعالیتهای مختلفی در زمینه فیلم و عکس( کلاس آموزش عکاسی، نمایشگاه و مسابقه عکس، کلاس پخش و نقد فیلم، اردوهای آموزشی عکاسی و …) پرداختم و همچنین در جلسات کانونهای دانشجویی کشور در شهرهای شیراز، تهران و رشت حضور پیدا کردم؛ سال 1388 از پیام نور فارغ التحصیل شدم، در طی دوران تحصیل دانشگاهی به فعالیت وبلاگ نویسی نیز میپرداختم و وبلاگهایی با مفاهیم و موضوعات مختلف را اداره می کردم، در شهریور 1389 اقدام به راه اندازی صفحه ای برای معرفی منطقه اورامانات و جاذبه های گردشگری آن  با تاکید بر بازار جوانرود نمودم و پس از 6 ماه یعنی در فروردین 1390 وب سایت بازار جوانرود را رسما راه اندازی کردم، این وب سایت با هدف شناساندن کالاها و خدمات قابل ارائه به بازدید کنندگان از  شهرستان جوانرود شروع بکار نمود. در این سایت ما در کنار بر آوردن نیاز شما در یافتن کالای مورد نظر، جاذبه های گردشگری و طبیعی و تاریخی این دیار کهن را نیز معرفی خواهیم نمود.

ضمنا از کلیه عزیزانی که می توانند در این راه به ما کمک کنند دعوت به همکاری می نماییم.

با سپاس – ادریس خسروی زاده – مدیر سایت بازار جوانرود

javanrood2010@live.com

09187238063

سایت جدید بازارچه مرزی جوانرود

آدرس اصلی سایت بازار جوانرود با امکانات بیشتر آماده ثبت تبلیغات همشهریان عزیز گردید: 

http://bazarche-javanrood.com

تبدیل جوانرود به قطب تجاری غرب کشور

خبر افتتاح شعبه های جدیدی از بازارچه مرزی جوانرود همه مردم شهر و خصوصا کسبه آن را به شوق آورده است. 

شعبه های جدید بازارچه مرزی جوانرود در مسیرهای خیابان ابن سینا(سنجابی)، بلوار فلسطین و روبروی بیمارستان حضرت رسول برای آغاز سال جدید(1390) شروع به فعالیت می نمایند. 

با شنیدن این خبر امید به تبدیل جوانرود به قطب تجاری غرب کشور بیش از پیش روشن می گردد.

متن نامه یکی از مهمانانی که به جوانرود سفر کرده اند

تاریخ ارسالجمعه 30 مهر ماه سال 1389 ساعت 07:44
ارسال کنندهبهروز بهادری  <bahadori.hse@gmail.com>
عنوان نامهتقدیر و تشکر از اخلاق خوب و نیکوی مردمان جوانرود
متن نامهبا سلام و عرض ادب
اینجانب بهروز بهادری در مهرماه 89 به قصد خرید وارد شهر زیبا و خوب جوانرود شدم و گرفتار مرام خوب و نیکوی مردمان آنجا شدم.
من از کردهای شمال خراسان (کرمانج ) ساکن شهر مشهد هستم که وقتی از کرمانشاه وارد این شهر شدم احساس امنیت و آرامش خوبی کردم و با دو نفر از مردمان خوب آنجا آشنا شدم آقا لقمان و آقا حسن محمدی که حقیقتاً انسانیت و  اخلاق خوب از خصایصشان بود سلام مرا به این دو انسان شریف از طریق این سایت خوب برسانید و پیشانی هر دویشان را ببوسید و بگویید که خیلی دوستشان دارم و هر چند که از آنجا دورم ولی قلبم آنجاست.
با تشکر  - اردتمند
بهروز بهادری - مشهد 89/07/30

******************** **************** *******************

ما هم بر حسب وظیفه عین متن نامه ارسالی را در سایت قرار دادیم  

با تشکر: مدیریت سایت بازارچه مرزی جوانرود

نامه ی یک دوست از سنندج برای جوانرود

تاریخ ارسال یکشنبه 2 آبان ماه سال 1389 ساعت 14:30
ارسال کننده اوین  <evin2001@gmail.com>
عنوان نامه 
متن نامه آقا جان دستتون درد نکنه. گل کاشتید. اما به نظر من متقاضیهاتون کمن. یعنی اگه بتونید تعداد بیشتری از مغازه های رو پوشش بدید خیلی خیلی خوب میشه.
مرسی
اوین هستم از سنندج.

این واسه بچه های جوانمرد و واقعا مرد جوانرود  

*********************************************************** 

از این پس نظرات دوستان که برای ما فرستاده میشه رو تو سایت میگذاریم که کاربران عزیز ببینند

نحوه تبلیغات در وب‌سایت بازارچه مرزی جوانرود

با سلام 

بازارچه مرزی جوانرود طی چند سال گذشته بدون استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی توانسته روند رو به رشد خوبی را داشته باشد، اما نباید فراموش کرد که دنیای امروز دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات است و هر کس خصوصا در زمینه تجارت نتواند از این امکانات استفاده کامل ببرد مطمئنا از جرگه رقابت باز می‌ماند. 

وبسایت تبلیغات ویژه بازارچه مرزی جوانرود نیز به همین منظور شروع به فعالیت نموده است؛ که فروشندگان محترم میتوانند تبلیغات مربوط به اجناس و فروشگاه خود را این صفحه قرار دهند.


تعرفه های جدید تبلیغاتی ویژه زمستان 1390 (یک ماهه)

ساده :               2000 تومان 

ویژه:                10000 تومان 

اختصاصی:       15000 تومان


برای سفارش تبلیغات خود با شماره 09187238063 تماس بگیرید.

آغاز به کار وب‌سایت بازارچه مرزی جوانرود

هموطنان گرامی در این سایت اطلاعات کافی درباره بازارچه مرزی جوانرود ؛ آدرس و تلفن فروشگاهها و مراکز تجاری بازار، کالاهای موجود در این بازار ، مهمانسراها و مجتمع‌های تجاری ، پارک و فضای سبز و سایر نیازمندیهای مسافرین گرامی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. 

همچنین شما می‌توانید در قسمت پایین سایت قیمت به روز انواع ارزهای معتبر جهان و نیز وضعیت آب و هوای کرمانشاه را دریافت نمایید.  

وب‌سایت بازارچه مرزی جوانرود (اطلاعات خرید)

 صفحه تبلیغات بازارچه مرزی جوانرود

بازارچه مرزی جوانرود

دریافت اطلاعات کامل درباره بازارچه مرزی جوانرود و اجناس و فروشگاههای این بازارچه در آدرس: 

صفحه اینترنتی بازارچه مرزی جوانرود  

در این صفحه می‌توانید به اطلاعات مربوط کلیه کالاهای موجود در بازارچه جوانرود و آدرس و شماره تماس فروشندگان ثبت شده دست یابید؛ همچنین نقشه راهنمای شهر جوانرود برای راحتی حال مسافرین گرامی، وضعیت امروز و دو روز آینده  آب و هوای کرمانشاه و قیمت روز ارزهای معتبر جهان از جمله خدمات این سایت برای مهمانان و مسافرین محترم می‌باشد.

همچنین فروشندگان محترم نیز جهت اطلاع از نحوه تبلیغات اجناس خود می‌توانند به همین آدرس مراجعه نمایند و با شماره تلفن 09187238063 تماس بگیرند.