چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

معرفی مدیر سایت بازار جوانرود

متولد 29 اسفند 1360 در روستای بزوره (قبلا از توابع شهرستان پاوه بوده و الان جزو شهرستان روانسر) می باشم، در سال 1366 به جوانرود نقل مکان کرده و از آن زمان ساکن جوانرود هستم، دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در همین شهر گذراندم و سال 1379 در رشته آموزش هنرهای تجسمی مرکز تربیت معلم شهید باهنر اصفهان پذیرفته شدم، سال 1381 فارغ التحصیل و در مدارس راهنمایی شهرستان به تدریس هنر مشغول شدم، در سال 1383 در رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) دانشگاه پیام نور جوانرود پذیرفته شدم، در طول دوران دانشگاه پیام نور کانون فیلم و عکس دانشگاه را راه اندازی کردم و به فعالیتهای مختلفی در زمینه فیلم و عکس( کلاس آموزش عکاسی، نمایشگاه و مسابقه عکس، کلاس پخش و نقد فیلم، اردوهای آموزشی عکاسی و …) پرداختم و همچنین در جلسات کانونهای دانشجویی کشور در شهرهای شیراز، تهران و رشت حضور پیدا کردم؛ سال 1388 از پیام نور فارغ التحصیل شدم، در طی دوران تحصیل دانشگاهی به فعالیت وبلاگ نویسی نیز میپرداختم و وبلاگهایی با مفاهیم و موضوعات مختلف را اداره می کردم، در شهریور 1389 اقدام به راه اندازی صفحه ای برای معرفی منطقه اورامانات و جاذبه های گردشگری آن  با تاکید بر بازار جوانرود نمودم و پس از 6 ماه یعنی در فروردین 1390 وب سایت بازار جوانرود را رسما راه اندازی کردم، این وب سایت با هدف شناساندن کالاها و خدمات قابل ارائه به بازدید کنندگان از  شهرستان جوانرود شروع بکار نمود. در این سایت ما در کنار بر آوردن نیاز شما در یافتن کالای مورد نظر، جاذبه های گردشگری و طبیعی و تاریخی این دیار کهن را نیز معرفی خواهیم نمود.

ضمنا از کلیه عزیزانی که می توانند در این راه به ما کمک کنند دعوت به همکاری می نماییم.

با سپاس – ادریس خسروی زاده – مدیر سایت بازار جوانرود

javanrood2010@live.com

09187238063

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسین حیدری شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 06:53 http://mhheydari.blogfa.com/

سلام
بسیار عالیه
لطفا از وبلاگ منم دیدن کنید

http://mhheydari.blogfa.com/

ghazaleh چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:26 http://gh1377a1388.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ منم سربزن!!!!!!!!!!09125319289‍‍!!!!!!!!!!!!!!!!!میشناسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بله شناختم/ به وبلاگت سر زدم خیلی قشنگ بود/ به سایتم هم سر بزن
www.bazarche-javanrood.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد