چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

چهــره بــه چهــره

خدا اینجاست

اثبات وجود خدا

سفر پیدایش و علم نجوم
به قلم: پیتر و. استونر
عالم نجوم وریاضی

نخستین آیه بخش اول سفر پیدایش این است:" در ابتدا خداوند آسمانها و زمین را آفرید."
من عقیده داشتم که ماده از بین نمیرود اگر چه ما میتوانیم شکل ماده را تغییر دهیم.
ولی شکل دوم باز ماده خواهد بود و مقدارش تغییر نخواهد کرد و عقاید عموم بر آن بود که عالم ماده ، ابتدایی نداشته و انتهایی نخواهد داشت .
یعنی ماده ازلی وابدی است ، و وقتیکه من میخواستم این عقیده را با گفته های سفر پیدایش تطبیق کنم میگفتم اگر دنیا ابتدایی داشته آنرا خدا خلق کرده ، چون این کار به غیر از قدرت خداوندی از نیروی دیگری ساخته نیست.
ادامه مطلب ...

آیا جهان آفریدگاری دارد؟

آیا جهان آفریدگاری دارد؟

در روزگاران پیشین نیز مردم این پرسش را کرده اند و با پیروی از نیروی اندیشه و درک خود گروهی به پرستش ماه و خورشید وستارگان و گروهی به پرستش بتها و اصنام و گروهی به پرستش پروردگار یگانهء توانا گرویده اند ، گروهی دیگر نیز اسیر انکار و الحاد مانده اند.

ادامه مطلب ...

طاق بستان

 

طاق بستان مجموعه‌ای از سنگ‌نگاره‌ها و سنگ‌نبشته‌های دورهٔ ساسانی است که در شمال غربی شهر کرمانشاه در غرب ایران واقع شده است. وجود کوه و چشمه در این مکان، آن را به گردشگاهی روح‌فزا تبدیل نموده که از زمان‌های دیرین تا به امروز مورد توجه بوده است.

طاق بستان در زبان بومی (کردی) طاق وسان گفته می‌شود. «سان» به معنی سنگ می‌باشد و به این ترتیب طاق بستان طاق سنگی معنی می‌دهد. این مجموعه در قرن سوم میلادی ساخته شده است. شاهان ساسانی نخست نواحی اطراف تخت جمشید را برای تراشیدن تندیس‌های خود برگزیدند، اما از زمان اردشیر دوم و شاهان پس از او طاق بستان را انتخاب کردند که در بین راه جادهٔ ابریشم قرار داشت و دارای طبیعتی سرسبز و پر‌آب بود.

برنامه کلاس عکاسی

برنامه کلاس عکاسی بعد از تعطیلات عید به شرح زیر است: 

چـهارشنبه  ۱۸/۱/۸۹  ساعت ۲ بعدازظهر 

پنــج شنبه  ۱۹/۱/۸۹  ساعت ۹ صبح 

شــنــــبــــه  ۲۱/۱/۸۹  ساعت ۲ بعدازظهر 

چـهارشنبه  ۲۵/۱/۸۹  ساعت ۲ بعدازظهر 

پنــج شنبه  ۲۶/۱/۸۹  ساعت ۲ بعدازظهر